Saturday, August 15, 2009

Sekolah Ganti

Assalamualaikum semua..

SABTU,15 OGOS 2009 - hari ni aku 'terpaksa' sekolah sebab sekolah ada buat ganti untuk cuti Deepavali.. Tak ramai yang datang hari ni sebab kebarangkaliannya mungkin masih tidur macam kawan aku yang sorang tu sebab masa aku balik rumah tu nampak kat phone ada 1 missed call dari dia pukul 8.20 am..aku call balik tanya naper dia call and naper tak sekolah..rupanya dia lewat bangun,,hampeh tol..
harini tak belajar sangat hanya english,sejarah dengan pendidikan Islam je yang belajar..pada mulanya GPK HEM suruh kitaorang bentukkan satu kumpulan sebab tak ramai yang datang..kebetulan plak kelas aku dipilih untuk sekumpulan dengan kelas 5B..kitaorang ok je pada mulanya tapi tetiba budak 5B (perempuan)cakap taknak sebab diorang nak belajar akaun..aku bukan apa tapi cara diaorang sampaikan kan tu buat kitaorang sakit hati tau..n mulalah fikir..macamlah kitaorang ni tak nak belajar..jadi geram plak dengan diorang

No comments:

Post a Comment