Thursday, August 13, 2009

13082009

hari ni aku happy sangat..
>>>>kenapa?
sebab aku lambat balik sekolah..
>>>>buat apa?
saje lepak kat parking motor sambil sembang dengan kawan..

yelah hari ni aku saje balik lambat sebab nak tunggu hujan turun.. nanti best la kalau dapat main hujan sebab dah lama tak main.
sementara aku tunggu hujan tu, aku sembang dengan kawan aku ni sebab semalam dia bad moodkan jadi aku tanya dia tadi kenapa dengan dia semalam..
tapi dia kata takde apa..

banyak kitaorang sembang dari pelajaran sampailah ke kehidupan kitaorang.. citer pasal kawan2.. banyak gak aku tahu pasal dia...
rupanya budak lelaki kelas aku tu diaorang ni suka ngutuk budak perempuan rupanya.. lebih-lebih lgi pasal Zimah and Shafa.. Dia kata shafa tu ok juga sebab walaupun ada macam malas2 gitu tapi sekurang-kurangnya dia ada subjek yang dia teror tapi kalau zimah ni tak tau la nak kata.. budak laki pun tak suka..
asriq plak study hard betul sampai kalau dia nak tidur dia pikir rasa macam buang masa je kalau dia tidur kadang dah belajar sampai pukul 2 pagi tu pun bilanak tidur rasa bersalah sebab kalau dia tidur tu macam buang masa..
tapi aku? dengan rasa tak bersalahnya slumber je tidur kalau ngantuk...malas betul nak study..
banyak juga kitaorang sembangkan sampai pukul 2.30 petang baru aku balik..
masa kelas kimia tadi aku saje sekat vivi daripada duduk kat meja belakang dengan group dia yang biasa.. aku nampak dia macam tak selesa sikit sebab kadang2 tu asik pandang belakang je.. pastu aku uji dia dengan ajak dia g belakang tapi dia tak cakap ye..dia just cakap suka hati aku la sebab aku yang nak ajar dia..

aku rasa macam nak citer la pasal kawan-kawan aku untuk post yang seterusnya nanti..

No comments:

Post a Comment