nasi lemak

Assalamualaikum...
sekian lama xpost, sebab aku lupa password dah...

tetiba aku teringin nak makan nasi lemak.. dan2 la aku search resepi... dah siap barang2.. aku pun dengan semangatnya buat la nasi lemak... hampir je siap masak .. ermmmmm~ aku tgk mcm bubur rasa santan pun ada.. hahaha... tlobih air plak.. hehe.. sabor je la... tu la kawan aku kata buat yg senang2 je dlu.. ni dan2 nak masak nasi lemak terus... erm..apa lg petang ni g la bazaar beli makanan...hehehe

prelaunchX Invitation

prelaunchX Invitation: You're invited to join prelaunchX