Saturday, August 15, 2009

Aku,Kakak dan Kamera (AKK)


Assalamualaikum..

petang tadi aku ke sekolah sebab nak buat keje untuk perasmian bulan kemerdekaan kat sekolah.kakak aku bawalah kamera baru dia,ingatkan taknak bawa sebab masa bagi mesej tu dia kata tak nak bawa.

first aku tengok kamera tu aku terkejut sambil dalam hati tu cakap "wahh cantiknya,kecik je kameranya,banyak button..bestnya kalau aku dapat " tapi itu kata-kata dihati je..
pastu kakak aku tanya cantik tak..aku diam je buat selamba sebab aku tak tau nak cakap apa..mungkin dia kecik hati kot sebab aku tak jawab pertanyaannya tu..
**kadang-kadang kalau kita suka tak semestinya kita perlu cakapkan?

banyak button!!


kakak aku cakap juga, dia nak ajak aku g sesuatu tempat yang boleh ambil gambar ( nanti la bukan dalam masa yang terdekat ni ).. aku happy sangat dengar kata-kata kakak aku tu sebab aku pun pernah terfikir macam tu tapi takkan aku nak cakap kot..takut menyusahkan dia plak.. aku berharap dapat g sesuatu tempat dan shoot photo ngan kakak aku..bestkan berkongsi komen dengan orang yang sama hobi and kegemaran ni..sekurang-kurangnya dapat tingkatkan@perbetulkan hasil shoot kita tu. lebih-lebih lagi bila kakak aku tu dah g kursus..

aku tak tau dh berapa RM kakak aku kluarkan semata-mata untuk hobi ni
** kamera RM4250.00+kursus AFD RM800.00 + (perancangan nak beli lap top apple plak)
RM x = RM5050.00 + x

kalau betul2 nak budget untuk hobi fotogafi ni aku rasa modalnya sama macam nak beli kereta kancil cash lagi tu..ntah2 kereta perdana? hehe..boleh ke?
woo..banyak tu...

No comments:

Post a Comment