Monday, September 7, 2015

Catatan hospital Part 1

Untuk kali ke4 datang ke Hospital Sungai Buloh pergi kat pakar. Tapi kali ni kat bahagian lain plak. Appoinment pkul 11. So bila sampai terus naik tingkat 2. 


Hampir sejam juga urusan untuk pendaftaran. Ingkatkan kena bayar, tapi xpayah bayar plak sebab first time untuk urusan kali ni. So next jumpa baru kena bayar rm5. 

So selesai daftar, aku pun pergi di bahagian SOPD. 11:55am daftar kat bahagian ni. 


Sekarang no 4004 aku dapat 4012.  Dah pkul 2 pun masih tak dipanggil.. Aku siap tido, buat photobook, tido lagi sembang ... Nombor belum sampai lagi.. Hahaha.. Sabor je la hospital kerajaan ni.. 

Lepas jumpa doktor buat check up semua, appoinment baru 15/9/2015 ni untuk next step. Nasib baik bagitau doktor dah buat ultrasound semua tu.. Result daripada Hospital Tg Karang diorang xbg plak kat hospital sungai buloh. Aku ni nyaris2 kena buat ultrasound lagi.. Kebetulan aku pernah snap result ultrasound tu, so tunjuk kat doktor.. Nasib ma Allah permudahkan hari ni.. Muka tenang jangan sangka tiada debaran kat hati ni.

**bosan dan penat sebenarnya menunggu ni. 


So hari ni 3 jam menunggu di hospital saje. 

No comments:

Post a Comment