Terima Kasih Kak Ngah~

sedar tak sedar dah 4 ramadhan rupanya. masa berlalu begitu pantas. detik demi detik yang berlalu ibarat percikan api yang pantas hadir dan pergi.. dari jumaat ke jumaat bagaikan tidak sedar peralihannya.

tahun ni mulakan puasa di Melaka.. macam tak percaya boleh sampai kat sini seorang diri. =) aku sangat terharu dan banyak sangat jasa kak ngah pada aku untuk percutianku kali ini ke melaka. Dia banyak tolong aku masa aku tengah sakit. MySpace terharunya~

terima kasih kak ngah!!MySpace

setelah 2x g unit kecemasan...alhamdulillah, sekarang saya dah semakin sihat. MySpace happynya!!

2 comments:

  1. jiran kak ngah pun gembira akma dah sihat. have a speedy recovery and moga cepat2 sembuh perfectly okay :)

    ReplyDelete
  2. hahahaha.. jiran kak ngah yang baik!!! terima kasih... xsangka gastrik akma ni teruk sangat sampai jadi mcm hr tu...

    ReplyDelete