Thursday, August 4, 2011

saje~

ok kali ni aku saje je post sebab tak tau nak kata apa.. kadang ada benda nak citer tapi disebabkan oleh internet yang bagaikan kura-kura yang berjalan di waktu petang sambil menikmati angin bayu yang mendayu2 aku terus patah hati nak post apa2.MySpace
sedar tak xsedar dah nak habis pun cuti aku yang bermula pada 20 april-6 Sept. lama tapi masa berlalu begitu cepat. saat demi saat, minit demi minit, jam demi jam,hari berganti hari, minggu bertukar minggu,bulan berganti bulan..bagaikan mimpi.

alhamdullilah cuti kali ini dapat gain money.. habis matrik hari tu tinggal RM1xx. pastu sekarang walaupun tak keje dibawah orang, saya tetap dapat menghasilkan wang dan sekarang mencecah RM1k. memang mcm2 keje aku buat.. dan bulan 7 tadi memang sangat busy..aku jual coklat, t-shirt, n mcm2 lagi... sekurang-kurangnya saya ada pengalaman mencuba sesuatu yang saya tak pernah cuba sebelum ini.

beberapa hari lagi, aku akan sambung belajar kat UKM..mesti akan lagi MySpace hahahaa..sebabnya saya berusaha untuk MySpace adakah sampai tersengguk-sengguk macam ni? MySpace hahaha.. mungkin juga...muntah darah sebab asik ngadap komputer je...MySpace
stresss...MySpace


No comments:

Post a Comment