Wednesday, December 2, 2009

~Imbauan kenangan silam~

Assalamualaikum..

hm dalam melayan perasaan sedih aku malam2 ni. tetiba aku teringat kenangan aku masa kecik.. ni lah wajah comel aku masa kecik.. baru la aku perasan, rupanya aku ni cute juga kan.. haha~~ masuk lif angkat sendiri ( merah pipi )..


alamak gomoknya aku!

sebelum ada adik, aku ngan abang aku ni rapat. macam adik beradik..
eh! memang kitaorang adik beradik pun.. macam bangra la plak ayat.

ni aku bergambar kat rumah aku yang dulu..
sekarang dah duduk ngan nenek.


kini, aku dah berumur 17 tahun..
ni la wajah aku sekarang..
takde lah cantik tapi comel kan?
hahahahaaha

10 @ 20 tahun akan datang?
sooner or later, we will know..
wait and see la

1 comment:

  1. perasan gile siooooooooooottttt.....!!
    macam hapis dpakaikan baju pompuan je~~

    ReplyDelete