Thursday, September 17, 2009

LAst Ramadhan di sekolah

assalamualaikum...
hari ni last sekolah sebelum cuti untuk hari raya.. hari ni juga last subjek untuk trial exam.. sebelum bermula kertas 2 fizik, cikgu zwawi masuk kelas kitaorang n bagi kertas 1 maths.. ramai juga dapat 30 ke atas markahnya.. cikgu bagi awal sebab excited+suka kot sebab kitaorang dapat markah macam tu.. aku rasa berdebar sangat nak dapat kertas 2 maths..walaupun soalannya senang tapi aku takut aku cuai masa jawab..nak semak takde masa..aku sampai saat terakhir masih menjawab soalan.. Hanya Allah yang mampu tolong aku ni.. aku hanya mampu berdoa...haa yang maths dah lepas.. ni fizik plak... Geramnya dengan kertas fizik 2 tu sebab banyak masalah sampai banyak buang masa kat masalah tu je..dah lah cikgu fauziah xde..dia dah ambikcuti.. rasa nak nangis je sebab salah jawab ( konsep salah ) lebih2 lagi yang specific heat capacity.. boleh plak salah yang Q=mcx(teta).. aku dah pikir dah 'c' tu utk s.h.c tpi aku tak ingat 'Q' tu untuk apa.. jadi aku silap 'Q' tu yang aku buat s.h.c... haaa sedih..nak nangis sebab subjek yang aku suka nanti aku xdapat markah ok...

No comments:

Post a Comment