Monday, September 14, 2009

5 terakhir Ramadhan

Sedar tak sedar lagi 5hari je kita ber puasa.. disebabkan aku ada trial sepanjang minggu puasa ni jadi tidak terasa sangat ramadhan yang berlalu...aku berazam untuk khatam alquran bulan ramadan ni tapi harapan tu tak kesampaian sebab untuk bulan ni je aku baru dapat 2 surah dengan 3 juzuk..aku mendahulukan untuk membaca buku bagi exam trial ni... Alhamdulillah dari mulanya ramadhan sampai ke hari ni,aku masih lagi berpuasa penuh tapi terawih sekali tinggal sebab pergi temankan family g shopping dah penat tak solat terawih pun... tapi aku tau ramadhan kali ni memang banyak dugaan...dari bab pelajaran sampai la kehidupan..

kehidupan? xyah citer la.. personal..

tapi bab pelajaran ni ha yang banyak nak citer..tak tau la sempat ke tak sebab sekarang dah pkul 8..lagi 15 minit nak g surau,terawih.. memang tak dinafikan susah sangat untuk trial kali ni..kimia? hmm macam orang tak pernah belajar..macam tu juga dengan sejarah..BM n BI? lagilah.. bm tak faham soalan BI salah pilih soalan..hmmm macam tu?.... Pi? no komen 50:50 .. tadi tengok ustazah tanda kertas..untuk krtas 1 dapat 76 je..walaupun masih kurang tapi tetap syukur..EST? hmm boring baca soalan panjang2..pastu esei merapu....ayat dah macam k*lin*.... esok fizik 3 n kimia 3.. ntah macamana la gamak nya

apa2 pun tawakal je la pada ALLAH...
***setelah berusaha

No comments:

Post a Comment