Monday, September 14, 2009

BLACK OUt

hmmm... bukan mengeluh tapi lepaskan penat..
tadi aku ke surau, rasa pelik je naper gelap sangat ni.. rupanya blackout... ada yang bawa lilin tadi..so aku tolongla bakarkan.. memang panas la,dengan keadaan yang banyak nyamuk lagi.. masa solat tarawih adalah kadang2 xkhusyuk... bapaluh liir,baju pun basah je.. tapi dengan semangat ramadhan aku teruskan juga solat tarawih... lepas aku selesai tarawih dengan witir aku pun biasalah kebelakang..sbabkan xde lampu aku tak leh nak nak baca buku fizik yang aku bawa tu...pastu aku pun pikir,nape la takde lampu ni..xblh la nak baca buku.. aku dengar aa bunyibising2 kat luar..so, aku pun tengok2 la rupanya ada orang TNB tengah betulkan tiang letrik.. xlama tu lampu n kipas pun ON semula... waa best la dah sejuk balik..so aku ambik sejadah,hamparkan n aku baring lalu tertido..HAMPEH betul..dah ada lampu bukannya nak baca buku tapi tido plak.. sampai orang2 yang jamaah habis solat wtir aku baru bangun...memang dasar hampeh betul... selalu sebelum balik along aku minum2 dlu tapi hari ni orang yang buat air tak datang jd xde sape nak bancuh...dengan mata yang ngantuk aku pun bawa moto sama along.. dah sampai rumah aku pun tuju PC n buka blog..ni lah hasilnya.. sekarang dah siap..nak baca buku plak (biasalah kalu orang hampeh ni,ckap nak baca buku tapi tido) ..

No comments:

Post a Comment