Sendiri

Ada masa kita kena bersendiri untuk rilek dari segala benda. Hehe. Soooooo...
Hari tu aku saje nak lepak sorang2, pastu beli la tiket wayang. 

Paint my love : ni sebenarnya citer mandarin. Aku sebenarnya xtau nak beli citer apa. Ada pilihan citer horror xnak la aku. Hehe. 

Aku masuk2 je memang xde orang. Omg! Aku sorang je tengok. Bukanlah awal sangat aku masuk sbnrnya. Sekarang kalau citer tu 11.25 masa 11.25 la aku baru beli tiket. Sebab dah  tkena masa beli awal pastu mak call suruh balik. Hahahaha! 

So sampai nak ditayangkan citer aku memang sorang dalam panggung tu. So macam aku yang sewa untuk aku sorang. Bajet2 plak. 

Layan je la. 

Lepas habis citer ni dalam pkul 12 lebih. Ingat nak sambung lagi citer lain, tp citer lain mula pukul 2 ptg. Lambat sangat nak tunggu. Aku bukan suka menunggu lama2. Jadi aku pun g kfc siapkan keje plak. 

Sebenarnya aku terfikir, sampai bila kita nak mengharapkan orang, nak ke sana sini xberani. Belajarlah berdikari. Selagi kau xmula buat sesuatu pkara tu sorang2 kau xkan berani utk step seterusnya. Aku bukanlah orang yang berani sangaat tapi aku cuba selangkah demi langkah. 

No comments:

Post a Comment