Friday, May 1, 2020

Ramadan ke 8/1441H

Salam ramadan semua.

Hari ni hari paling tak berkualiti aku rasa sepanjang ramadan kali ni,
aku tak demam pun tapi aku rasa fizikal aku tak larat sangat. 
adakah aku berfikir terlalu banyak? Entahlah.
Disebabkan aku memang dah tak larat sangat, pukul 1.30 petang aku tertidur, jam 6.15 petang baru aku terjaga. Itupun sebab aku terkejut dengan mimpi aku.
Aku mimpi dia? Aku rindu dia ke dia rindu aku ye? Haha. tapi memang aku rindu dia pun. Cuma aku je ego nak mulakan whatsapp. Aku takut wasap tak terbalas dengan baik. Kang aku plak yang kecewa. Kenapa ntah lately ni dia balas facebook aku pun bukan macam biasa,post orang lain boleh je gurau2 tulis, kalau aku punya post, kemain serius. 

btw, hari ni merupakan hari ke 45 PKP. Selepas aku habis belajar, tak pernah aku cuti lama macam ni. Masa ada isu 2017 pasal kerja kat pondok tu pun, aku selalu pergi tempat lain dan buat kerja. Aku mana boleh duduk diam lama2.

No comments:

Post a Comment