Friday, September 24, 2010

hari yang sangat penat dan stress!!!

salam.. hari ini aku sangat penat..semalam aku habis membincangkan bahasan agama dalam pukul 1.15am.. pastu aku sambung membuat kerja fizik + math + chemistry yang berlambak.. aku buat sampai aku tidak sedar aku tertidur..MySpace pukul 5.50 aku terjaga dr tidur..aku ambil wudhuk dan terus solat...xsanggup nak mandi lagi sebab terlalu sejuk MySpace rasa ngantuk sangat sebab tak cukup tidur .. aku gagahkan juga diriku untuk menyiapkan kerja2 yang tergendala malam td...sungguh MySpace sebab aku tak faham nak wat math tu macamana... hahhaa.. kena g poliklinik alor gajah ni....
kelas aku hari ni sangat penUH...gembira tahap gaban la sebab 8.00 -12.00 noon penuh je MySpace... pastu sambung ke ceramah untuk F1..nasib baik best..kalau x mesti aku ngantuk ... aku sampai ke bilik pukul 1 ptg.. so tiredd!!! so stress juga sebab balik bilik je dh kena cari budak untuk sukan petang ni... thanks a lot to lili fathi hayyan and muzaimah coz tolong aku...MySpace aku siap bersiap pukul 2.25ptg dan kena g dewan utama pukul 2.30 ptg.. memang tergesa-gesa ... MySpace speechless.. !
kat dewan plak aku kena cari budak2 blok aku untuk game tu... Sumpah!!!aku tak kenal sangat budak2 tu.. tapi aku paksa diri aku untuk bertanya !! dengan muka begini MySpace aku mula bertanya 'awak budak B3 ye' .. nasib baik comel..so diorg pun jawab..tak la..kitaorg blok lain..jhahaha MySpace aku sudah malu... alhamdulillah aku sudah selesaikan tugasan tu dengan baik..ahli2 dah cukup.. so aku plak mulakan game aku, KONDA KONDI.. Serius!!! akutak pernah main pun menda tu... mcmana nak main ni MySpace.. aku redah je la main..
sungguh physo aku main lawan budak A5... akhirnya aku KALAH!!! hahah..padan muka aku..
aku balik bilik pukul 5.30pm dengan perut yang keBULURan.;...Mama!!lapar!!MySpace
pas aku siap solat.. aku, hana and kamilia g kafe A untuk makan..tapi aku tiada selera makan walaupun aku kelaparan....MySpace .. aku sempat belanja kawan2 yang tolong aku td dengan ice cream dan air... alhamdulillah..aku tak tahu nak ucap tq mcmana lg... so aku belanja la diorg sekadarnya... Thank All... so ,sekarang aku di depan library dengan bahu yang sakit dan badan yang letih.. jap lagi aku nak balik bilik..solat dan rehat!!!MySpace..

Salam perpisahan MySpace

No comments:

Post a Comment