Tuesday, April 6, 2010

Wanita yang ku pilih

bila nanti ada yang mencintaiku
tak akan pernah aku menerimanya
dan bila nanti datang bidadari
tak akan pernah hati ku kan kuberikerna kamu wanita yang telah kupilih
cuma kamupenjaga hati ini
kerna kamuwanita yang telah kupilihku
mohon jangan pergi
jadilah wanita yang kupuja utk selama-lamanya
jadilah wanita yang sempurna selama kau bernyawa..kerna kamuwanita yang telah kupilih
cuma kamupenjaga hati ini
kerna kamuwanita yang telah kupilihku
mohon jangan pergi
jadilah wanita yang kupuja utk selama-lamanya
jadilah wanita yang sempurna selama kau bernyawa..
jadilah wanita yang kupuja utk selama-lamanya
jadilah wanita yang sempurnaselama kau bernyawa..



** ambik daripada blogku yang lama akmasuhaila.. baru ku perasan ada yang membalas dan aku tertarik dengan mesej tersebut dan membuatkan aku tertanya-tanya siapakah si abdul itu...
"mesejabdul said...
Ya,saya sudah ketemukan seorang bidadari itu. Dialah segalanya bagi saya. Saudari suhaila pasti mengenalinya sebagai bekas guru. Doakan kami ya.. :)

dah lama tu baru ke tahu.. itu la dia cikguku Shahrom..

aku doakan cikgu shahrom dan cikgu Fauziah berbahagia selamanya...
Amiin~

No comments:

Post a Comment