Sunday, April 25, 2010

25-04-2010

awal plak pagi ni aku bangun..... 
pastu kelam kabut ambik memori card sebab nak minta tolong someone cucikan kat shah alam...
dah msj dgn dia, dia kata tgh bersiap..

so aku tunggu je la tapi bila aku bagi msg setengah jam kemudian tanya dia dah gerak ke belum..
pastu dia call katanya dia lupa so dah terlepas.... dia kata kalau nak jumpa juga dalam masa 30 min kena sampai kat pasir penambang.. so  dgn pantas aku bawa moto... singgah kat rumah someone plak sebab nak pinjam helmet..

last2, masa nak ambik helmet tiba2 dia call kata aku dh lambat, so dia gerak dulu...
wargh!!! aku sungguh stress di pagi hari.. MySpace

dah tensen tu, aku balik je la...dgn hati yang sebel.. akhirnya, air mataku jatuh jua... MySpace

tidak!!!!!!!!!! aku tak nangis... hhuuh~

di hari jadiku ini, aku tak rasa ada something yang best pun..sama je macam hari-hari yang biasa.. cuma hari ni tahap ketensenan aku tinggi la..

terima kasih atas wish birhtday dari kawan2 suma melalui facebookku mahupun inbox msg ku...
sedikit sebanyak tensen ku reda... boleh la bernyanyi riang sambil belari2 keliling taman MySpace




4 comments:

  1. sabar ea akma..hehehe..bufday gurl kene hepi2..ikotkan ati mmg sarekkkkk...hehehe..

    ReplyDelete
  2. hahaha..akma nangis..kate xnangis...sabar ek...

    ReplyDelete
  3. hahaha~ k.eniy... sabar je.. jangan sarek nanti warek... kan2? haha~

    ReplyDelete
  4. k.dina : akma tak boleh nak marah.. nangis je la..huhuh~ benci2222222

    ReplyDelete