Thursday, February 11, 2010

Candid Camera


Salam..minggu ni aku sangat la sibuk dengan sesi fotografi untuk majalah sekolah..gaya aku ala2 ajk majalah lagi..lantak la.. hahaha~dh ada yang minta tolong, aku jalan je.. janji kerja tu aku suka.. ni antara gambar candid yang aku berjaya upload... jangan marah ye kepada orang yang ada dalam gambar ni..huhu~layan


aku dah penat tunggu budak2 ni bersedia..so aku berjaya shoot gambar sendiri...


try2 je buat bokeh... jadi x? erm..

kami berjanji akan menjadi yang terbaik dalam kalangan terbaik
hohooho

guru penasihat kelab rukun negara

sabar je la..cikgu2 dah bersedia tapi student xde

budak2 form 1 ni.. nakal betul.. tapi nasib la budak2 kelas ni baik je di bawah
pimpinan cikgu faezahnor

Diorang ni pendek2 rendah2 la.. sukar nak adjust kedudukan


bersiap2 sebelum bergambar

sampai cikgu yang tolong betulkan tie

akhirnya sesi fotografi selesai...tersenyum gembira.. so cuti enjoy!!!

kita kena adjust dlu kamera ni sebelum shoot...bla bla bla!
yelah akma

kita kena telengkan dlu kamera ni untuk shoot gambar potraite..
ok cikgu?

No comments:

Post a Comment