Wednesday, August 19, 2015

Kelantan mari!!!

30 april hari tu aku bawa kete cik yen dari melaka ke Kelantan. Dia xberani katanya drive sendiri. So dia minta tolong aku. Aku pun no hal la tolong. 

Banyak kali dah ke kelantan naik kete je tp bukan kete sendiri dan bukan sorang la, so kebetulan aku ada program kat Melaka hari isnin-rabu tu jd terus la habis program aku terus ke Masjid Tanah. 

Malam tu kemas2 barang dan decide barang apa yang nak kena bawa balik. Pagi tu singgah makan kat kopitiam masjid tanah. Makan nasi lemak.. Pastu mata ngantuk woiii..  

Aku drive dr masjid tanah sampai kelantan xtukar driver. Gigih x. Esoknya balik dah ke melaka semula amik kete. Ada orang sponsor tiket flight so okay la kan. 


Balik singgah rumah kak ngah. 

Esoknya sebelum g airport kat kelantan, singgah minum air teh tarik madu. 


Minum2 dengan kak ngah. Dia belanja. Tq. 


So dah sampai masa nak terbang. Jumpa lagi kak ngah. Huhu. 

No comments:

Post a Comment