Tuesday, May 13, 2014

Hi Tea FTSM 2014

Alhamdulillah tamat sudah hi tea ftsm yang sebenarnya dulu 'dinner' FTSM. Mungkin ada hikmahnya setiap apa yang terjadi, masa untuk bersama kawan-kawan lebih panjang.  Tak tahu la lupa baca bismillah ke sebab makan makanan mahal ke, lepas habis program aku dah lapar balik. ( Hahaha ). Mana la tak bertambah berat. ( Hehe ). 

Lepas majlis hi tea tu aku dan kawan-kawan bersiar-siar di sekitar Pullman. Thanks to all photographer masa tu. Aku malas nak tangkap gambar sangat. haha

disebabkan 150 likes dr chuda tu aku terpaksa pakai cenggini

Ha. ni lagi satu buat persembahan yang mana kelaut perginya. Ingat senang lagi beberapa minit nak buat persembahan baru si suda ni bagitau. kelam kabut cari lirik dan whatapps kat semua orang. 

kelaut kelaut heavy 66 betul

ok semua, majlis dah habis, kasi lambai sikit. bai bai bai.

ala2 formal katanya. 

Bila dah petang-petang sementara tunggu solat maghrib, macam-macam gaya, macam-macam aksi
Layan je la

ni kadir yang tangkap gambar TH+TK. Sopan tak aku duduk. 

Amboi tirah. kemain dia..Kinah tu bunga-bunga cinta dia kembang betul. Haha

Semua gambar ni dari kamera dia. @oneshah . Apa2 pun cantik gambar dari kamera dia ni.
SALUTE BRO!

photographer : @Aribmudin. Geng TH+TS?

Erm... masih di sini menanti gambar. 

wanggey wanggey sambil menari orang belakang tu. 

kadir kah yang bersalah?


Akhir kata, ambil yang baik dr majlis hi tea ni dan buang dalam tasik yang keruh tu.  Mereka dah berusaha dan kita hargai. Yakin dalam hati yang insyaAllah hikmah Allah pasti lebih baik daripada perancangan manusia. Siapalah kita merancang ketentuan Allah. Moga ukhuwah yang terjalin berkekalan. So, harap kawan2 kita boleh join venture untuk buka bisnes sendiri. Kita cari pengalaman dulu di tempat orang pastu kita buka syarikat sendiri. =) Cawangan di merata tempat. 


No comments:

Post a Comment