Thursday, March 17, 2011

bulan-bulan terakhir di matrik ~

tak sampai 3 minggu lagi aku bakal menghadapi PSPM II.. yang bermula 11 April sehingga la 20 april...
erm tak sedar masa yang berlalu dah hampir setahun aku di sini...
seawalnya aku disini boringnya terasa .... hmmm.....MySpace

tpi setelah aku di sini untuk beberapa bulan lagi aku baru merasai bestnya duk kat sini.. dan berjumpa dengan seorang yang terlalu baik padaku... MySpace haa nak tau siapa??? hahaha.. biarlah rahsia.. tatkala aku sakit, dia yang banyak tolong aku... thankful to her... thanks to Allah mempertemukan aku dengan dia... saya sangat menghargainya... =)

untuk preparation exam aku pun xtau sejauh mana aku dah sedia.. still work hard...MySpace... kadang2 tertidur juga tatkala sedang study...MySpace huuuu ngantuk sangat.....

apa2 pun doakan kejayaanku untuk PSPM II ni... selamat bertemu kembali di masa lain... love...

No comments:

Post a Comment