Sunday, May 23, 2010

Saya di Matrikulasi Melaka!!!!

Salam.. Sejak 16 May 2010 aku telah mendaftar ke Kolej Matrikulasi Melaka. erm~ MySpace

masa minggu orientasi aku tak habiskan pun sebab khamis dh balik.jumaat ada penyampaian hadiah!!! alhamdulillah aku dapat anugerah khas untuk hari kecemerlangan tahun 2009. MySpace tak tau apa yang aku rasa tapi apa2 pun syukur sangat.

kehidupan kat matrik ni memang lain dengan kehidupan aku.. sering kali aku tension kat sini dengan keadaan aku tiada kawan lagi. MySpace

aku lak jenis yang susah nak terima apa yg aku belajar..huhhu~jadi rasa rendah diri dengan kawan tu semestinya ada... ye la sebab kawan dh dapat catch up tp aku masih lagi slow... kadang rasa frust je MySpace tapi apa2 pun aku kena usaha dlu!!! bak kata ustaz mursyid the loser find execuse,,

aku rasa tension sangat sampai hari jumaat tadi aku tak dapat selesaikan soalan maths sampai aku menangis dari tghari sampai petang.... MySpace ... tadi aku belajar dengan asriq.alhamdulillah semuanya mudah.. jadi bila buat latihan maths tadi aku so enjoy nm dapat jawab dgn mudah...akhirnya MySpace aku berjaya buat maths... tapi maths je la fizik dengan kimia belum study lagi...

sok ada gotong royong kat kolej aku ni.. sekarang dah pukul 4.. bila la aku nak tido ni..MySpace aku harap aku leh la tdo pasni kalau tak...nak bangun pukul brape la aku ni sok pagi... jom tdo ..MySpace hahahaha~

k setakat ni je la wassalam ...MySpace

No comments:

Post a Comment